wtorek, 21 czerwca 2016

Kuchnia

Łazienka i kuchnia to dwa pomieszczenia, od których wykończenia uzależnialiśmy moment przeprowadzki.
Elementy kuchenne kupiliśmy już w styczniu, przy okazji akcji promocyjnej Ikei, o której wydaje mi się, że już wspominałam. Złożenie jej w całości zabrało mnóstwo czasu, ale spodziewaliśmy się tego, więc nie stanowiło to dla nas dużego zaskoczenia. No cóż, na te ponad 120 elementów musieliśmy poświęcić trochę energii :) Oczywiście nie byliśmy z tym sami, mieliśmy kilku pomocników do składania szuflad i instalacji kolejnych sprzętów. 


Zdecydowaliśmy się na system METOD + fronty Veddinge, oraz kolorowe szafki Tutemo. Blaty zamawialiśmy surowe z Leroy Merlin i obrabialiśmy je samodzielnie, ale o tym w innym poście. Komora zlewu oraz bateria także są Ikeowe. O baterię trochę się martwiliśmy, czy będzie dobrej jakości, ale postanowiliśmy zaryzykować i na razie się sprawdza. Pozostałe elementy wyposażenia cały czas dokupujemy, jak coś wpadnie nam w oko, albo otrzymujemy - lodówka, płyta gazowa (mimo, że wybrane przez nas) oraz toster, kawiarka i opiekacz były prezentami ślubnymi, zmywarkę dostaliśmy "w spadku" od rodziców A. Zostawiliśmy większą dziurę między szafkami na nową zmywarkę w przyszłości. Większą, bo ta o szerokości 45 cm jest okej na naczynia naszej dwójki, a że w takim gronie nie planujemy całe życie zostać, kiedyś przyda się szersza.


Być może pamiętacie stąd nasz pierwotny plan kuchni. W rzeczywistości skosy zostały zrobione nieco inaczej, co wymagało rewizji ilości szafek. Niemniej jednak, muszę przyznać, że póki co niektóre z nich są wciąż puste, więc mam nadzieję, że w przyszłości, kiedy bardziej się zagracimy, będzie ich wciąż wystarczająco :) Zrezygnowaliśmy też z szerszego blatu wyspy, przy którym mogłoby się siedzieć na stołkach, na rzecz większego salonu - na tę chwilę wydaje się nam, że była to dobra decyzja.


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przyznać, że bardzo ładnie urządzona kuchnia. Ja bym tam jeszcze widziała fajny mikser https://duka.com/pl/agd/miksery który poniekąd jest jednym z moich ulubionych narzędzi kuchennych. Jeśli dużo się piecze i gotuje to właśnie takie akcesoria stanowią trzon ładnej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, funkcjonalna i w jasnych kolorach kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad zakupieniem sprzętu AGD do mojej kuchni. Czy możecie coś polecić jakieś sklepy internetowe w tym temacie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wnętrze i ogromny plus, że wykonana samodzielnie. Jakbyś szukała czajnika idealnego do tego wnętrza to na https://www.oleole.pl/czajniki,_Morphy-Richards.bhtml odsyłam. Ja dla siebie dość długo szukałam czajnika elektrycznego. No i na stronie Ole Ole się udało. W takiej cenie nie znalazłam nigdzie tych modeli. A widziałam wcześniej na żywo i wiedziałam, że taki czajnik muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie zapomnijcie o zakupie okapu, na https://e-okapy.pl/ można dostać najlepsze modele. Ten sprzęt jest niezastąpiony jeśli chodzi o wchłanianie zapachów z kuchni oraz wilgoci, też jeśli nie chcesz mieć z tym problemów to musisz koniecznie w niego zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  8. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie nie wiem czy macie takie rozwiązania ale ja jestem zdania, że właśnie lodówka do zabudowy na pewno sprawdzi się znakomicie. Akurat jak dla mnie montażem zajęła się firma https://serwisagd-technik.pl/montaz-lodowki-do-zabudowy-wroclaw/ i wiem, że takie sprawy są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach domu po remoncie i malowaniu jest niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń